Prompsvett

Nu är jag värsta svettisfia. Men det är skönt. Har ju inte svettats sen i tisdags. Kroppen har helt enkelt fått svettisabstinenser. Kunde faktiskt känna alla slaggprodukter som satt under huden och skrek att de ville uuuuuut!

Prompisen var jäkligt skön (nu i efterhand åtminstonde. Just då jag var ute var den var den faktiskt lite jobbig), vädret är störtskönt, och jag kan helt enkelt inte fatta den som inte vill gå ut en sådan härrrlig dag!

Själv ska jag vara värsta duktisen nu; köra lite situpsar, plocka undan lite, bädda, duscha och äta lite ordentlig..hmm..brunch fåre bli.
 
Idag är jag glad att jag har min nya, fantastiska systemkamera. Om ni är snälla, får ni kanske en inblick sen i hur min dag såg ut. Bokstavligen.

Njut av den underbara och våriga helgen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback