Värsta sommardagen

Har vart ute längs gatorna och solgt mig självft idag.

Hahahha..näh, det var inte så illa som det lät. Jag har faktiskt vandrat från MVC till MVC och solgt våran studie och mig själv som en människa man kan ha förtroende för. Detta tar faktiskt mycket på krafterna. Då sista MVC var avklarad pallrade M, H och jag oss till en mysig uteservering i Gamla Stan för samla krafterna med lite lunch och för att läsa C-uppsatser (de som skall opponeras på under morgondagen så att vi har någon som helst aning om vad fan de snackar om). Nu har jag vart ute i solen idag i 4-5 timmar. Jag känner mig alldeles vindblåst och svintrött. All den friska luften tar ju knäcken på en. Dessutom har jag vänt ena ansiktshalvan mot solen hela dagen, så nu ser jag alltså ut som en polkagris. Blekt genomskinlig vit ena delen av ansiktet vs. hummerröd på andra delen av ansiktet. Jag är orolig därför att det syns redan nu. Hur kommer det se ut sen ikväll efter jag har boxats och sen duschat? 

Ingen kommer ta mig på allvar på oppositionen imorgon. Alla kommer bara skratta till var enda gång de tittar på mig. Vilken tur att det inte är vår uppsats som ska opponeras på. Hah!

Kan tänka mig att detta blir bra hörrni.

image227

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback