Hej hopp, gummisnopp!

Ifall någon undrar över att jag inte skriver om dagarna, så är det som Frida sade, allt går på sparlåga om sommaren. Jag anser mig tagit ett lite sommaruppehåll ;) Jag har min sista vecka med semester och orkar egentligen inte göra annat än just vad jag måste göra, och det är inte så alldeles lite alla dagarna ändå.
Just nu är jag hos Micke i Märsta. Kommer åka till norge igen på söndag och jobba i fyra veckor till. Det ser jag inte fram emot. Det enda positiva med mitt jobb är att jag står och går hela dagarna så att det nästan är omöjligt att INTE gå ner i vikt även om jag äter bullar i orimliga mängder varje dag. Nährå..ibland försöker jag väl begränsa mig, men svårt är det ändå ;)

Hoppast gottfolk har en bra sommar. Själv har jag det ganska så fint på trots av minimalt solväder. Har dock en ångest som börjar bildas i mig eftersom jag inte än lyckats få tag på praktik till hösten. Vad i helskottas ska jag göra egentligen? Är det några som har förslag? Jaja, man får försöka tänka att det mesta ordnar sig till slut, men tyvärr har jag inte nerver för just den mentala inställningen. Ingen som råkar vara god kompis med en överläkare av något slag på ett sjukhus va? Jäklar heller...

Jag hatar...

..mitt sommarjobb! Och jag hatar allt detta jävla regn som aldrig slutar komma. Och jag hatar att det enbart är väntat EN ENDA jävla soldag den veckan vi är på Koster. Resten av dagarna ska det, ja du gissade rätt, regna. Skit och hoi!