Bejeesus

Idag är det lördag. Det betyder att jag får äta vad jag vill och hur mycket jag vill.

Det är helt sjukt att man bara efter två veckor ska tåla så mycket mindre mat. Sanslöst! Har ju handlat in värsta tacosmiddagen, men thailunchen vid två, två nävar chips och kanske ett hekto naturgodis fem timmar senare är jag proppmätt. Kommer inte finnas en chans att jag orkat med en  maffig burrito sen. Och jag som kunde äta denna mängd en helt vanlig vardag utan att känna mig speciellt mätt överhvuudtaget. sjuuuuuuuukt.....

Annars jobbade jag första gången igår på cafét. Det var intressant. Jag hoppas att det ska bli kul att kunna jobba där en god stund framöver. Mysigt med fikalukten omkring en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback