Bättre sent än aldrig

Nu har jag precis kommit hem från en alldeles förtjusande trevlig kväll. Träffade fem söta tjejer och gick på bio.

Sex and the City.

What else liksom?

Allt jag har att säga var att den var Absolutely Divine! Jag älskade den. Totalt. Fullkomligt.
Replikerna och manus var oerhört välskrivet. Den var rolig och absolut fantastisk. Jag brukar alltid vid en långfilm att börja känna krypningarna och titta på klockan efter ett tag, men två och en halv timme i stolen gick lika snabbt som...ja..som..Arlanda Express!

Jag skrattade massor, grät massor och jag har faktiskt aldrig känt att jag måste äga en film. Men denna måste jag faktiskt äga. När den släpps på DVD, då ta mej fan kommer jag att köpa den. Det spelar ingen roll om jag måste äta nudlar en vecka för att kunna göra det, jag måste helt enkelt ha den. När jag tänker efter, så ska jag nog be boyfriend om att ladda ner ALLA säsonger så att jag kan ha dem på min extra harddisk. Det är ju korta episoder som man kan slappna av till lite då och då mellan varven.

Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback