Hej hopp!

Nu är jag på härliga ön Koster. Det var inte meningen att vi skulle ha internet här, men det har vi tydligen.

Detta tycker jag gör att det enkla stuglivet tappar något av sin charm. På allvar.

Det är så jävla typiskt. Jag kan så himla fint klara mig utan internet i en vecka och tycka att det helt enkelt bara är skönt. När det inte finns tillgängligt alltså. Men nu när det finns tillgängligt vill man ju kolla hela tiden. Därför har H. och jag satt in begränsningar. Vi får bara gå online en gång per dag. Yeah right, då  kommer jag bara vela kolla hela tiden. Det är som om någon skulle sätta en skål choklad framför mig och säga att jag bara fick ta en enda bit. Per dag. Yeah, right.

Det här kan bli svårt för mig. Den goda nyheten för er är dock att jag kan uppdatera bloggen för er.

Nu blev ni glada va? VA?!?!!!!

Kommentarer
Postat av: E på Pinne

haha.. rolig jämförelse med chokladen där, förstår vad du menar. :) Man behööver t.ex inte kolla facebook men man gör det iaf. :) Och ja, jag tycker det är roligt att få läsa vad du sysslar med om dagarna. :) Kram

2008-07-20 @ 01:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback