Hoppla!

Blev akuttid hos tandläkarn imorse. Jag hade sätt för mig världens trauma och funderade starkt på om jag skulle ha möjlighet att hinna med bussen till Änga.

Jag ringde kl. 0735 imorse och fick prata med en jättetrevlig kvinna som sa att jag skulle komma 9.45 och boka in mig till en akuttid kl. 10. Om jag var först i kön, skulle jag få komma in först, och jag skulle utan problem vara ute inna kl. 12 och därmed lugnt hinna med bussen kl. 13.

Kl. 0915 var jag där. Ville se till att jag var första personen där sade jag till henne. Hon skrattade och bad mig sitta ner. Eftersom jag inte skulle in förrän kl. 10 hade jag med mig en bok. Jag hann knappt fylla i hälsodeklarationen och skicka ett meddelande till M. om att han skulle boka min bussbiljett till kl. 13. Då klockan var 0935 ropade de upp mig och jag fick komma in!

Sedan blev det lagning och fix av den trevligaste och duktigaste tandläkarn jag hittills har träffat och då klockan var fem i nio var jag redan ute och betalde. 350kr??? Waddafack? Jag fick fråga två gånger för jag trodde inte vad jag hörde. Kan det verkligen vara så? Jag var förberedd på minst över 1000-lappen!

Lycklig är jag just nu!

Hälsingland och mys med älskling ikväll! Äntligen, bara 5 veckor sedan ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback