Sicken semester!

Gårdagen var helt perfekt. Vi klev upp i relativt god tid, och åt mina hembakade frallor. Sen tog vi badkläder på och cyklade till nordsidan av ön. Där tog vi linfärjan över till Nord-Koster. Efter en lång promenad över fjäll kom vi äntligen fram till strandparadiset. Vita stränder och turkost vatten. Det var helt fantastiskt.

Då vi ble hungriga promenerade vi tillbaka till västra bryggan på nordkoster, satte oss på galejen och åt en maffig hamburgare innan vi tog svängen förbi en kompis segelbåt för lite dragspel öl och mer mys.

Fyra av oss blev trötta vid femtiden och vände näsan tillbaka till sydkoster. Efter en "rolig" tur på affären, kom vi hem, planade ut var för sig, snackade lite skit, åt världens smaskigaste kycklingpastasallad och världens hittills godaste bröd som jag har bakat innan vi drack vin och öl ute på terrassen till småtimmarna.

Idag ska vi plana ut här på terrassen. Vi ska bada och mysa i bassängen, snacka skit, grilla oss och helt enkelt ha en jävligt skön och avslappnande dag.

Pøss på er stackars arbetsmyror!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tar åt mig av en puss till arbetsmyrorna.. nej förresten.. två.. eller.. hmm.. många!

2008-07-23 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback