Sömnstrul

Nu är jag trött. Jag var även skittrött igår kväll eftersom jag sovit dåligt och för lite ett par nätter i rad.

Jag var duktigt redo för sängen vid kl. 23, men farsan ville att jag skulle stanna uppe en stund så att han inte behövde sitta själv. Vid midnatt kom jag i säng. Då hade jag dock vaknat till lite. Eller, egentligen var jag väl jävligt övertrött.

Jag låg och läste i den töntiga boken jag läser för tiden och blev liksom bara tröttare och tröttare men samtidigt mer och mer speedad. Det låter märkligt, men det är enda sättet jag kan beskriva det.

Tillslut var klockan fyra. Som vanligt. Jaha, tänkte jag. Inget att göra åt. Somnade till slut, men det tog lång tid. Sedan fortsatte jag bara vakna och sov jätteoroligt. Vid kl. 9 orkade jag inte mer och klev upp.

Känns som att jag har ett huvud fyllt av bomull.

Nu ska jag ut och bokstavligen talat röra på fläsket. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback