Ny start!

Det blir en frisk och fräsch, nystart idag efter helgens svullande och alkoholiserande.

Har redan vart ute på en halvtimmes morgonprommis och nu avnjuter jag lite frulle i form av banan och grov fralla. Hilde och jag ska bege oss till SATS och träna en sväng. Längtar! Hur länge sen som helst som jag fick träna ordentligt. Ska försöka köra ganska hårt.

Ska även åka och hälsa på de djävular som håller i mitt studielån. De har skickat första hotbrevet. 12000 ska de ha pr kvartal. Det funkar inte så bra för mig faktiskt. Oh well, bagateller ;)

Nu ska jag äta lite mer mat.

Trevlig måndag till er alla! :)


Kommentarer
Postat av: Micke

Då får vi börja gå och träna på RK-gymmet tycker jag.. du får tjata på mig om det inte blir av. Du vet ju hur jag är.. pösch!

2008-11-03 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback