When in Trondheim..

..You have a great time.

Har haft ett jättebra första dygn här i "storstaden". Mysigt ut av bara tusan. Precis vad jag behövde märker jag :D

Igår var vi alla här ganska trötta och groggy, så det blev en mysig fika hela eftermiddagen som bara fortsatte in på hela kvällen. Efter idol gick vi alla i säng och sussade sött. Dock har jag klivit upp 5.30 i stort hela veckan och vaknade prick samma tid imorse. Somnade inte om förrän vid åttasnåret. Sov ett par timmar till och klev upp vid 10. Mycket skönt.

Nu har jag precis duschat och fixat mig i ordning efter en supertrevlig förmiddag med Hilde och Hannah. Jag gräddade mina superfrallor, Hilde gjorde äggröra och därmed åt vi en jäkla god brunch. Nu har vi fikat klart och ska om inte många minuterna bege oss de 500 meterna in till staden för att fika ytterligare, kolla runt lite och sedan gå på bio. Det är bions dag idag och det är därför halvpris på alla biofilmer under hela dagen. Najsigt!

Ikväll blir det lite partaj här i världens mysigaste lägenhet. Andra bekanta kommer hit och partajar lite med oss innan vi beger oss ut i dimman en sväng. Köpte vin och en liter gin på taxfreen igår, så vi räknar med lättare berusning innan kvällen är slut ;)

Näh, nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt snick-snack. Ha en underbar lördag!

Vi syns kanske i dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback