Ångest

Kollade precis mitt konto för att se om jag behövde föra över lite pengar från sparkontot innan jag åker till norge på fredag. Saldot: -784kr. MINUS. Så ja, jag fick överföra lite pengar om man säger så. Inte så kul. Hur går det ihop egentligen? Blir helt stressad. När ska detta ta slut? Bankerutt till benet om man säger så. E så jävla trött på att leva med att vrida och vända på varje krona hela tiden och att vara osjälvständig. Hade det inte vart för att jag den snällaste pojkvänen i världen hade jag vart på gatan. Helt sanslöst. Jag HATAR den här känslan att inte kunna vara självständig och åtminstonde betala för mig. Den här månaden känns det som att jag nästan har jobbat ihjäl mig och ändå får jag knappt ut till hyran och mat nästa lön.

Bleh.

Kommentarer
Postat av: Maria

Lugn gumman, bara lugn. En tröst i mörkret är vetskapen om att det finns ännu en arbetslös stackare här ute i höstmörkret som skakar av missnöje. Dessutom finns det likaså ännu en stackars pojkvän som får stå för bananerna. =) Hoppas att det värmer...



Kram

2008-10-30 @ 02:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback