Det går bra nu

Resan idag gick som smort. Hade kanske inte behövt kliva upp så in i helskottas tidigt som jag gjorde, men skit samma. Jag kom fram och för en gångs skull hade jag gott om tid på Arlanda. Kollade massor runt i taxfreen, drack kaffe, åt frukost, läste morgontidningar, löste sudoku och hade det allmänt skönt innan jag boardade flyget. Ska nog börja göra så i framtiden med. Dessutom händer det ju faktiskt ibland att saker tar längre tid än planerat, och har man då några minuter över, så behöver man inte stå där med hjärtat i halsen varje gång ;)

Nu sitter jag här hemma hos Hilde och Liz i deras spektakulärt snygga lägenhet och njuter en god kopp kaffe efter maten. Det blev riktig norsk husmanskost idag och det passade utmärkt då det är blått på termometern och snön trillar ner lite titt som tätt utanför köksfönstret. Mysighet i all sin ära!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt och mysa i var sin soffa med Idol. Funderar på att baka lite så vi har lite mys till kaffet, men det känns nästan onödigt när vi har en påse chips och en stor påse goda norska bamschoklad :D En annan dag kanske ;)

Well, inte så spännande uppdate för er kanske, men ni ska veta att jag mår bra nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback