Examensfesten

Den är ikväll. Jag har alla klädesbitar på plats. Puh! Det är så skönt. Jobbigt när man måste stressa med sånt in i det sista.

Annars känner jag väl ingen längtan. Det är ju inte roligt att gå på sin egen examensfest när man inte ens får sitt diplom, utan ett tomt kuvärt? Känns så löjligt när man ändå kanske bara är två veckor ifrån att få alla papper. Men, men. Jag har försökt resonera vuxet kring detta. Det är förmodligen den enda riktiga examensfesten jag någonsin kommer att kunna gå på. Jag tvekar oerhört på om jag kommer orka gå en till riktig ordentlig utbildning efter detta ;) Dessutom kommer ju klassen till största del vara där. Visst, det kommer finnas vissa där som jag egentligen inte vill se, men jag kan faktiskt lyckas undvika dessa när det är en del folk samlat.

Nu ska jag äta lite frulle innan jag dör av svält. Sen tänkte jag promenera till farsta en sväng för att jag har lust å kolla runt lite. Sen kanske springa? Om jag orkar. Då skulle jag få en fräsch "glow" i ansiktet till kvällen.


Hahhahahaha..

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Ha så kul vännen!!!!!

2008-10-18 @ 23:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback