Fantastiskt kul kväll

I går blev det jäkligt lyckat.

Hazeliussalen på Hasselbacken var jättefin. Bordskamraterna var jättefina. Livebandet var jättefint, och stämningen var jättefin. Det enda som kanske inte var jättefint tror jag var marulken ;)

Sedan gick vi ut på The Soap Bar. Där mötte vi upp några härliga från numera åk 5. Vi dansade, skrek och glädjades åt vår fantastiska kväll. Det var rakt av härligt! Då de stängde klockan tre var jag superbesviken. Ville bara "Dance the night away" ;).

Efter en halvtimmes trampande runt i regn och spekulationer om vad som här näst skulle hända, gick vi skilda vägar och åkte hem.

Jag anser att jag och sambon hade en jäkla tur då vi i lugn och ro gick till tunnelbanan och enbart behövde vänta i fem minuter när det annars var halvtimmestrafik. Vi hade väl mindre tur i val av tunnelbanaplatser, då en kille ställde sig på sätena precis framför oss och rockade med sina sprickta byxor. Dem var sprickta hela vägen i sömmarna och allt "visades" ;) Snygga kalsipper måste jag säga, vart har du köpt dem?

Nu ska jag hålla käften.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback