Förresten

Detta kanske blir aningen intimt, men det orkar jag inte bry mig om.

Jag äger enbart boxertrosor då jag inte pallar av string. Nu har jag märkt att några av trosorna har en förräderisk karaktär. Allt verkar till synes okej i vanliga fall, men så fort jag beger mig ut på långprommis, så har de hunnit glida upp i arslet till den grad att det känns som att man fick en såkallad "wedgie". Jag hatar detta. Det går inte mer än ett par, hundra meter in i en mils promenad innan det börjar strama till vid framstjärten och hela baksidan har glidit rejält in i baksprickan.

Håller på att bli lite halvt galen när man får gå och justera understället de resterande 9,8 kilometrarna.

Ser nog inte så fräscht ut för tillfälligt förbipasserande heller.


Kommentarer
Postat av: H

Hahahaha jag dööör! Du är alltid så brutalt ärlig...var får du allt ifrån?? Framstjärt, är nog mitt favoritord haha.

2008-10-13 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback