Morgonstund har kaffe i mun

Nu sitter jag här framför datorn. Färdigt "pyntad" för dagen så att säga. Vi ska vara på KI idag för att ta oss igenom sista delarna av opponeringsförberedelserna.

Jag är nervös. Vaknade vid klockan sex och började tänka. Sedan kom jag på att jag har tappat bort eller slängt mitt KIB-låneskort och H. är portad. Det lämnar bara M. och hon har jobbat natten och kommer därför inte att närvara förrän vid lunch. Hur gör man nu? En massa olika lögnscenarios tassade genom hjärnan och därmed var sömn ett minne blott.

Nu är jag alltså klar. Finito. Färdig att lämna hemma. Klockan är 0728.

Detta är otroligt. Har nog inte hänt mig sedan den gång jag hade ett riktigt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback