Ojdå

Har visst glömt bort att jag hade en blogg. Inte för att jag tror det gör något. Har ändå inget intressant att skriva egentligen. Den senaste veckan har gått åt att kliva upp 05-nånting nästan varje morgon, jobba, göra ändringar i uppsatsen, äta och sova några timmar. SÅ roligt var det.

Men nu är helgen här! Tack och lov för helgen. Hade inte pallat kliva upp så tidigt imorgon igen. Jag är hemma alldeles själfvt. Har käkat pizza, bakat cookies, satt degen för frukostfrallorna imorgon, skalat 1 1/2 granatäpple och tittat på Idol. Hur skönt som helst faktiskt. Inte för att det hade gjort något om älskling vart hemma och myst med mig, men det är sällsynt med en slappkväll alldeles själfvt. Snart kryper jag ner till min älskare
vid sidan om sambon...

Ooh, ljuva, ljuva sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback