Vilken avslutning på veckan

Var fyra och en halv timme i helvetet igår.

Hela Solnas befolkning bestämde sig för att ta turen til Mezzo för att äta och fika.

Detta ledde till att jag sen igår kväll hade ont i hela kroppen. Händerna kändes blödande efter att ha diskat hundratals muggar, glas, tallrikar och bestick. I fyra och en halv jävla timme. Svintråkigt! Det tog aldrig slut! Hade även en liten dispyt med ena chefen som lämnade mig lite ledsen och skärrad.

Dessutom fick jag inget att äta mellan kl. 11 och 1930. Humöret var verkligen på topp på väg hem sen då jag råkade stöta på två kompisar. Då märkte jag hur arg och gråtfärdig jag var. Kände hur jag verkligen bara spydde upp fasa i tio minuter. Och inte bara för jobbet igår, utan för hela jävla opponeringsskiten. Jag är så jävla trött på den där skolan nu! Kan ni inte förstå detta?

Man ska lämna in en uppsats som har tagit ett år att fullföra och så får man inte låta luften gå ur en och bara samla mod inför opponeringen? Man ska ta en annan uppsats, sätta sig in i den i princip lika väl som författarna, och sedan lägga ihop en snygg och prydlig genomgång på ungefär en timme? Komma med konstruktiva förslag och allt vad det lider.

Dra åt Helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback