Alldeles själfvt

En fredag kväll.

Det är egentligen helt okej. Det enda som är lite bajsigt är att jag är sjukt rastlös. Tyvärr har jag en jäkla blåsa under foten som gör det mycket obehagligt att gå överhuvudtaget så att springa och promenera en sväng känns inte så lockande. Jag skulle kunna cykla en sväng, men jag kan fan inte koden till cykellåset och sambon är på exkollega-middag-och-dricka-sig-canacas-kväll. Att ringa honom nu vore som att försöka ringa och få prata med självaste kungen. Så det går bort.

Vad kan man så göra en tråkig fredagkväll när det inte finns något att kolla på tv och Greys Anatomy sesong 4 är färdigtittad?

Jo, man bakar naturligtvis. Därför att jag är en grym jävel på att baka och faktiskt tycker det är kul. Idag blir det New York Blueberry Cheesecake. Tyvärr måste den hinna svalna i kylskåp över natten så det blir ingen smakning förrän imorgon.

Smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback