Bästa söndag

Detta har verkligen vart en myspysdag av andra dimensioner!

Gick en låååång prommis då  jag klev upp idag. På min väg hittade jag först en 50-lapp. Glad blev jag, plockade upp den och gick vidare. Då jag nästan var hemma hittade jag en krona. Inte varje dag man kommer hem 51 kronor rikare efter en motionsrunda ;) Kändes nästan som att jag fick betald för att gå en sväng.

I eftermiddags har älsklingen och jag vart i Gamla Stan. Åt lite gott käk och fikade på Chokladkoppen. De har verkligen världens goooodaste cheese cake med vit choklad. Digestive bottnen är den godaste jag har smakat någonsin..Suck, nu blev man hungrig bara för det ;) Vi fortsatte genom Drottninggatan och gick en runda kring de internationella marknaderna kring plattan. Spännande.

Nu är det lite film, käk och mys på planen för resten av kvällen. Ska bli trevfligt tror jag. Imorgon är det måndag än en gång. Hu!







(Hade egentligen tänkt redigera och göra dessa lite finare i PS, men jag är helt enkelt för lat. Sorry.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback