Sanslöst

Inte bara är bakning en relativt onyttig hobby (massa fett, socker och annat slisk som smakar gott och därmed slinker ner i magsäcken och sedan lägger sig som ett massivt bildäck kring midjan), men det är även en mycket svindyr hobby.

Beräknade just priset på cheesecaken och det kom på ca. 120kronor. Exclusive arbete! För en jävla tårta. Är det möjligt? och jag som för skojs skull bara skulle "provbaka" inför kommande surströmningsfest nästa lördag. Det är ta mej fan helt jävla galet! Det roliga är att jag även handlade på ICA kvantum där de dessutom hade reapris på philadelfiaosthelvetet.

Känner för att skjuta mig själv i foten. Det är bäst att den där kakan smakar så gott att varenda kotte som smakar på den bara vill gråta av ren och skär njutning. Det är bäst för den att den är bättre än sex. Annars tänker jag fan inte göra den igen.

cheesecakeskit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback