Helig mark

Denna veckan i Trondheim har verkligen fått mig att släppa allt..Jag märker att jag är harmonisk och lugn..Jag slappar hela dagen och gör det jag känner för. Väldigt skönt. Om jag vill läsa i min bok, så gör jag det. Om jag vill ut och springa, så gör jag det. Om jag vill sova på soffan, så gör jag det. Om jag vill ut och shoppa, så gör jag det. Här är det ingen som kräver något av mig, här kan jag vara mig själv och jag kan vara självisk. Omtanken jag här har för de andra jag bor med, kommer automatisk av den anledning att de visar mig den omtanke att de inte kräver något av mig. Det är en cirkel av ömsesidig förstående och accept för individen. Helt underbart. Denna plats är min "sanctuary". Här känner jag mig som mig själv och här gör jag som jag känner för. Hit kommer jag alltid när en kris är på gång, eller om jag bara behöver ta helt ledigt från alla förpliktelser i mitt liv. Det är väldigt skönt att veta att man har ett ställe som detta. Ett ställe där man alltid är välkommen. Där alla välkomnar en och låter en stanna så länge en vill. Utan att man känner som att man trampar någon på tårna.

Här är jag helt fri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback