Resan vidare till Trondheim

Jaha ja, då lämnade jag St.Hlm igår, och reste vidare till Trondheim. Här ska jag vara fram tills på tisdag, sedan är det hem till Fredrikstad för att packa, och sedan tillbaka till mitt hem i Stockholm torsdag om en vecka.

Dagarna i Stockholm var jättefina med Micke, samt att jag fick träffat Helena, Urban och Susanne. Ser fram emot att åka tillbaka under två veckor innan praktiktjänstgöringen börjar i mitten på september. Då åker jag nämligen två veckor till Fredrikstad för att göra praktik på en röntgeninstitut, och sedan två veckor till Oskarshamn för att göra praktik på en ortopediavdelning med mottagning och kirurgi. Hoppast det blir roligt och lärorikt!

Nåja, får väl sätta igång med betalningen av räkningar här på nätet. Ska försöka sätta igång med skrivningen nu snart igen...måste bara hämta lite inspiration! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback