Sista veckan

Idag är min sista lediga dag här i Fredrikstad. Nu ska jag jobba 8 dagar på raken på den helvetes akutmottagningen, så åker jag direkt till Stockholm på fredagen 18e efter sista jobbdagen. Blir stressigt... Inte bara ska jag jobba varje dag tidligt nästa vecka, men vi ska nu göra det här PM'et för Differentialdiagnostiken också. Så nästa vecka ska jag jobba 8-1430, samt göra PM, åka till läkaren, tvätta, packa, träna och jaga praktikplatser. Hahahahhaha...Lyxigt värre...Kan ju bli roligt att se i vilket slag jag är när jag får semester...Men nu är det bara lite mer än en vecka kvar. Dessutom fyller jag år snart! Hoppast inte jag måste göra PM skit då...bläh! Hahah...men det går väl bra det också om jag måste..

Men det kanske mest ironiska är att jag på min sista lediga dag idag har jag planerat att tvätta mina föräldrars bilar; både inuti och utanför. Jag ser ingen annan gång jag kommer hinna innan jag åker nämligen. Fy farao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback