Fixar-andan

Nu är man äntligen hemma. Tog lång tid igår att komma hem. Var helt slut igår...Blev en låååång dag.
Men nu är man hemma! Idag har jag handlat klart till alla julklappar, så nu gäller det att bara slå in allt och lägga viss bilder i ramer osv. Är nu hos Pappa för att hämta posten (så att man kan få pengar!!!!), hämta några fotoalbum och komma in på internett. Samt för att hämta bilen givetvis..Muahahahaaaaaaa....
Jag är en lat liten jävel! ;) Ska ut och springa sen tänkte jag. Känner att jag behöver det nu, även fast jag har liiiiiite ont i halsen.

Den roligaste saken hände igår. Jag träffade en norsk kille som går i ettan i skolan igår på arlanda. Vi skulle ta samma flyg, så jag satte mig med honom. Jag har pratat med honom några gånger förut, men inte riktigt har hans namn fäst sig vid mig. Hans ansikte har kanske varit lite känd för mig, men inget som jag lagt vikt vid. Vi började prata om ganska mycket eftersom vi hade bra med tid. Jag frågade hur gammal han var. Han var 29. Jaha sa jag, vad har du gjort innan du började i den här skolan? Det ledde fram till att han visade sig vara en tidigare sångartist här i Norge som blev ganska poppis för ung 5 år sedan. Jag hade inte känt igen honom alls - Men då han sjöng refrengen till en av sina låtar, visste jag att jag hade hört den förut. Och då jag frågade hans namn igen och han sa Vincens - Då kopplade jag helt plötsligt. Det var lite pinsamt, men sen pratade vi om helt andra grejer och glömde bort det..

Nu är det jullov!! HALLELUJA!!!
Ska ut o springa sen. Blir jävligt nais!


mmmmpussss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback