Glid-skor

Det är halt så in åt helvete ute! Missta mig inte, det finns ingen snö. Det är bara att luften är så fuktig så när det är minusgrader här så lägger sig ett lager av frost på backen som blir så svinhalt så det finns inte. Har varit massor av trafikolyckor här på akuten, och imorse på väg hit till akuten mellan sex och halv sju trodde jag inte jag skulle komma fram. Tänkte bara hur tacksam jag var att jag inte ätit något sedan 22 igår kväll ifall jag skulle trilla omkull och bryta ankeln. Då hade jag iaf fått opererats inom de sex nästa timmarna istället för att ligga till avsvällning i tre dagar innan operation.

Det var ganska roligt efter att ha glidit mestadels av vägen hit, och jag kom ner till stan. Då var det så att alla gick omkring på gatan som ankor. Hahaha...Såg väldigt lustigt ut! ;)

Annars är det sista dagen här idag, och det är jag mycket tacksam för. Efter kl. 15 idag har jag riktig jullov!!! weeee!! Det som är lite småpissigt var att jag var så himla trött imorse, och nu när jag kom hit visar det sig att min vägledare inte börjar förrän 8 idag..jag kunde ha sovit en timme till...gaaah! men skit samma. Imorgon måste jag kliva upp vid fyra för att hämta upp min syster-yster i grannstaden. Hon kommer med bussen kl. 5. Men sen! Dagarna efter kan jag sova så länge jag bara vill! juhu!

Nu är det snart jul!!!!

God jul till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback