Hemfarten!

Om ca 1 1/2 timme ska jag lämna Ingentingskogen i ungefär en månad. Det ska bli helt okej, fast lite ångest känner man ju...Detta är trots allt mitt hem!

Glad i dag! Har varit en tokfia på jobbet idag. Hon trodde nog jag hade wurpat helt. Sjöng falskt och högljudt med lugna favoriter, och diskborsten var min mic. "Vad säger din pojkvän när du uppför dig så där?" frågade hon. "Jag tror det var därför han blev kär i mig!!" svarade jag. ;)

Saknar honom! Ganska så mycket!!
Men nu ska man inte fokusera på det, utan att jag ska få åka hem idag och jag kommer se min mamma ikväll. Det kan ju bli trefligt.

Aja, nu ska jag äta pizza, packa sista rest, lägga blommorna i diskhon, och sen är det HÄRRÅÅÅÅÅ SVERIGE!!!!

Kommentarer
Postat av: Esklinen

Just det.. precis därför jag blev kär i dig.. sen skadade det inte alls att du är hur vacker och fin och söt och bästast som helst! Just de.. mm mm mm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback