Juldagen

Men hallå igen "alla" mina kära läsare...hihi...Hoppast ni hade ett underbart firande igår med god och härlig mat. Och kanske några klappar om ni varit snälla.

Jag stod själv för julmaten igår. Min syster-yster var för trött därför att hon hade jobbat. Men det kändes inte som att jag var själv egentligen jag hade två stycken som hela tiden hade en mening om hur saker skulle göras. Men, men...Det var iaf jag som gjorde det absolut mesta, och såsen stod jag för helt själv. Om jag ska säga det, gör jag en helvetes mycket bättre sås än även min farbror som är utbildad i själva ämnet mat. Det var roligt, och maten var en succé! Jag är hur grym som helst. Min mamma sa att nu måste jag göra detta åt Micke när han kommer tillbaka. Jaja, jag ska försöka nån gång... ;)

Nu tjatar Stina här - vi ska ut på juldagsprommis. Härligt med lite frisk luft..

Är det flera som känner sig lite förstoppade om dagen förresten? All den här feta maten och godiset gör att jag blir helt tung och jävlig i kroppen. Är så sugen på sallad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback