Lilla Julafton

Idag har jag varit uppe rätt tidligt. Lite saker som måste fixas, och presenter som ska köras ut, så det var bara att sätta fart. Ska strax till Farmor en liten sväng tänkte jag. Se om det finns nåt jag kan göra en timmes tid för henne, sedan till Norun och hälsa på.

Ikväll blir det peppisbakande, samt dekoration av granen och dessutom ska vi äta julgröt. Hoppast jag får grisen!! Älskar marsipan.... mums!..

Annars hoppast jag alla mår bra! Ha en trefvlig förjulsdag - den sista av de faktiskt! ;)

Kolla förresten in min "celeb" kompis Stina;
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061222/SPEILET/112220046/1028/AKTUELT

Kommentarer
Postat av: Micke

Låter som en riktigt mysig jul.. och va.. är Stina celeb igen? :D

2006-12-25 @ 08:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback