Mini-lilla-julafton

Klev upp 0510 imorse då min syster ringde mig. Hämtade henne i grannstaden kl. 0610. Somnade igen vid 0730, och vaknade vid 11.30 igen då min mamma kom hem och bråkade helvetes mycket.
Åkte hem till pappa vid 12.30, och nu har jag tvättat två maskiner, ska strax starta igång en tredje. Har varit ute och sprungit/promenerat en timme, duschat, slappat, och strax ska jag äta middag och kolla på Dexter. Ikväll är det middag nr. två hos mamma, och sedan antagligen en liten tv-kväll med tjejerna. Vamp ska spela konsert i tv, så vi tänkte kolla på det. Annars inte så mycket som händer. Typiskt lov-känsla. Ganska najs faktiskt...

Vill önska alla ett härligt julfirande, hoppast det blir underbart för er!

PS. mmmmpussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback