Nyår

...är snart runt hörnet. Lördag åker jag och bästisen Hilde flyg upp till Trondheim där vi planerar att spendera årets sista dag, och sedan för min del några av de första dagarna också. Sedan åker jag väl tillbaka till Fredrikstad den 4. Januari, och den 6. Januari kommer jag förmodligen flyga till Köpenhamn och sedan tåga vidare till Århus med bästisen Stina dit hon bor. Ska hälsa på syster-yster i Köpenhamn från 10-11. Januari, och åker sedan tillbaka till Fredrikstad IGEN. Den 15. Januari anländer jag Stockholm ungefär vid 18 på kvällen, och så kommer äntligen älsklingen hem den 16de på morgonen.

Planerna är stora mina vänner. hehe...
Ikväll ska min "celebra" kompis Stina ha konsert. Jag ska sälja biljetter till de (förhoppningsvis många) som kommer. Min betalning blir en reserverad plats långt fram ;) (Jag väljer dock att köpa min egen biljett för att stödja projektet. Kommer säkerligen få betald för det senare när hon blir riktigt celeber! :)


Jaja min kära, nu ska jag ut en sväng i skogen och promenera innan jag måste hämta min moder på jobbet. Ha en härlig mellandag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback