Praktik dag 3

Idag är jag på kirurgisk akutrum. Det innebär att de patienter som kommer in med frågetecken om operation, kommer just hit till oss. Det är stökigt och lite kaotiskt, så man blir ganska trött i huvudet när man försöker ta in så mycket i så sånt kaos! Men, men...det går och jag har det bra här idag. Det är trevliga sköterskor jag jobbar med.

Klev upp vid 9 idag och gick upp till Stina vid kvart i 10. Sedan gick vi ut på en promenad till skogen där vi sprang några varv kring en av sjöarna. Sedan promenerade vi hem igen. 1 1/2 timme var vi ute, och det var jätteskönt. Efter var vi hos Stina och åt lite mat innan jag gick hem och duschade innan jag skulle komma hit till akuten. Rätt najs dag, fast jag ser fram emot morgondagen vid 15 då jag är färdig med denna jäkla praktiken och heller kan njuta av lite jullov! FAN VA GÖTT!!!

Nu är det snart jul!!! WEEEEEE!!!! :D

(P.S. mmmmmmmpuss!  nn nn nn nn nn nn nn nn nn NN NNN NNNNNN NNNN NN!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback