Själve Fan!

Nu har jag varit förkyld sen i lördags. Jag är skittrött på det. Så jävla trött så jag nästan blir tokig. Det mest förbannade är att eftersom jag bara är förkyld från halsen och uppåt, så är resten av min frisk på väg att bli tokig eftersom att jag inte har tränat sedan i lördags. Jag är så fruktansvärt rastlös så jag nästan kreperar. Det kryper i benen....Heeeeeeela tiden...

Dessutom är jag förbannad. Fast på mig själv. Men jag tar ut det på andra.
Varför i helvete måste jag alltid klara allt själv här i världen? Aldrig kan jag tillåta mig själv att be om hjälp från någon. Sedan lägger jag så jävla mycket press på mig själv att den enklaste uppgift blir som att försöka klättra upp Mount Everest. Hur länge skall jag hålla på så här? Jag blir snart tokig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback