Söndag

Tänkte att jag strax ska gå bort till Farmor och se om hon behöver hjälp av mig på något sätt.
Annars ska jag på konsert ikväll med Bjørn Eidsvåg. Han är en jättefin norsk musiker som gör jättefina låtar. Min kompis Hilde går ju på musikkonservatoriet i Trondheim, där hon går sista året som bratschist. Hon har faktiskt nu turnerat med honom ett tag och ikväll är de i grannstaden, så hon har fixat gratisbiljetter åt min mamma och jag. Mamma blev ju helt galen då hon hörde, hon ser jättemycket fram emot den här konserten. Jag också för den delen, Jag har fortfarande inte sätt Hilde spela i konsert. :)
Min bästis är på spelningsturné med en ut av Norges främsta artister!!!

Ser inte fram emot morgondagen, och de kommande tre dagarna efter det. Jag har praktiktjänstgöring på akuten fyra dagar...bläääääääh! Men, men...Bara att få det gjort! Och när jag gjort detta, kommer jag ha gjort 6 veckor det här året. Alltså hälften av vad jag behöver för hela utbildningen. Det är dock lite jobbigt, för nu känns det som att jag "spenderat upp" mina kontakter lite. Iof, har jag inte alls använt min Mamma som kontakt, men hon jobbar på operation, och där är de förbannat strickta med vem dom tar in. Oftast bara läkare studenter, och sjuksköterskor som ska bli operationssköterskor....Men min mamma har sagt att jag ska skicka in en ansökan iaf, dock UTAN att nämna hennes namn som en kontaktreferens....
Vi får väl se vad som händer...Har ju ca 5 veckor efter jul som är disponerade till praktiken..Tror dock inte jag kommer få gjort något då - Om inte jag får ett erbjudande i vecka 1 eller 2. De andra veckorna vill jag vara i St.hlm. Orkar inte lämna min esklin något mer för stunden..

Jaja, då var det Farmor nästa!

Kram på er allihopa! Hoppast julförberedelserna går som smort....


Kommentarer
Postat av: Esklinen

mmmmmmpuss!

2006-12-17 @ 14:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback