Trötter...

Igår efter Stina's konsert blev det fest. Hade egentligen tänkt mig hemåt rätt tidligt, men så blev det inte. Kom i säng efter fem nån gång imorse. Nu är jag ganska trött och huvudet känns som en bomullsklump. Köpt ny jacka idag. Vet dock inte helt vad jag tycker om den. Är osäker...Tyckte den var väldigt fin då jag såg den...Tänkte lite på det nån timme och bestämde mig för att jag ville ha den. Nu är jag dock ej så säker längre...Gaaaaaah! Kan man inte bara veta om det är rätt eller inte? Undrar på om det kan ha något med att jag är så nojig för ekonomin om dagarna...Fast denna köpte jag med ett presentkort som jag fick på Vero Moda. Blev lite orolig då jag fick ett presentkort på 400 i där i julklapp. Brukar aldrig hitta nåt där eftersom det brukar vara lite väl tajta storlekar...Och då jag idag hittade jackan där som kostade 400 exact kändes det lite "ment to be". Fast nu vet jag inte. Är så synd å bara slänga pengar i sjön...

Imorgon bitti bär det till Trondheim. Känner mig inte helt redo. Men det kan nog bero på att jag är trött och fortfarande måste packa. Skit också. Blir tidligt ikväll. Hoppast jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback