Hemma!

Då var semestern på Koster över. Det var hur fint väder som helst det mesta av tiden vi var där. Bara två dagar som inte var helt kanon. Vi har solat, badat, gjort tårta, ätit, druckit, pratat, kollat på film, kollat på vm-final, sovit, promenerat, och cyklat. I stort. Quite nice if I may say so myself! ;)

Idag ringde min chef mig och ville att jag skulle jobba. Sista dagen i min semester fick jag inte ens njuta av. Men, men...Det blir ju lite pengar av det. Kanske tillräckligt för att göra upp för den dagen jag förlorade då jag hade migrän.

Ikväll är det middag med syster och moder på restaurang, sedan Vamp-konsert med Hilde, Mamma, Hannah, Stina, Sylvi och Frank! Det är kanonväder, så jag tror nog det blir en kanonkonsert. :)

Vill bara slänga in en liten myskram till min kära Micke som blir stor pojke idag! :) Hela 26år gammal!
mmmpuss till dig min lilla esklin! Vi syns snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback