Och äntligen kom regnet..

...som behövdes. Idag har jag gjort inget annat än att kolla film, tvätta två maskiner, duscha och ta mig in till stan för en fika. Ska jobba natt.

Varför måste det vara så jävla svårt för? Varför kan man inte prata? Och varför missuppfattar man varandra så till det extrema? Jag tror snart jag blir tokig! Den ena frustrerande saken avlöses strax av den andra. Behöver man verkligen en tolk till var enda lilla grej? Jag förstår att det är så att man måste lära mycket om och av varandra, men det känns som att jag bara springer i väggen varje gång det dyker upp något istället för att utvecklas. Snälla nån, hjälp mig att hitta värktygen jag behöver för att ta mig igenom och komma nånvart! För Guds skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback