På jobbet..

Jaha jah...Då sitter man här en måndags eftermiddag och ska jobba helt fram tills 21.30. Jätteroligt. Hela jäkla veckan ska jag jobba...Men sen jobbar jag inte så mycket nästa vecka, så då blir det en liten till semester när förhoppningsvis Micke kommer.

Måste också nämna att jag var på konsert igår kväll och då såg jag en person med Klippel-Feil syndrom. Det var så otroligt konstigt och roligt att få se det så där i livet. Jag var tvungen att hejda mig för att inte glo på människan. Stackare, folk med missbildningar är väl så vana vid att folk stirrar. Usch, vad hemsk jag känner mig. Fast jag tänker inte på de som onormala, utan som något intressant jag har lärt mig i skolan. Shit, egentligen vet jag inte vad som är värst; en person som glor därför att de ser konstiga ut, eller att de är en medicinsk kuriosa och känner sig som labråttor..
Jag har dessutom "diagnoserat" en familj med HLA-B27. Alla har ledproblem, samt den ena sonen har psoriasis. Det var "jätteroligt" för mig, kanske inte så kul för de. Men jag har iaf koll på de nu. Om flera artriter utbryter eller också även annat, så kommer jag att ha koll på de så att de får den hjälp de behöver.
 
Over and out fågelscout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback