Trötter..

Låg och kollade My Name is Earl igår innan jag somnade...Det var ganska skönt...Har haft de på min dator hur länge som helst och aldrig tagit mig tid att titta..

Idag har jag klivit upp lite tidigare även om jag är trött. Min mamma fyllde 50 år i onsdags, så min syster Hannah och jag ska fira henne lite idag på dagen..Vi har köpt presenter och skrivit kort, sen har vi sagt åt henne att bara komma hit kring 12-13. Planen är att fixa till en picknick med hemgjorda, nygräddade muffins, hemgjord potatissallad, nygräddade bröd, jordgubbar och annan frukt. Så när hon kommer får hon öppna sina presenter, sen säger vi åt henne att vi ska cykla till Gamla Stan och ha en picknick. Vi är bara fattiga studenter och har inte så många medler att göra något speciellt för henne. Så då får vi vara lite kreativa istället! Hoppast hon blir glad!

Imorgon bär det till Koster på förmiddagen! Yey! Det innebär att jag också måste packa idag, och se till att jag har allt jag behöver...Bläh..Då måste jag sy också, mina milits-byxor har gått upp lite här och där...

Sen är det en liten tillställning hos min kompis Helene ikväll ute på bondlandet på hennes föräldrars gård. Jag måste köra för att ta oss dit, så jag är nykter. Annars kommer vi inte hem ikväll, och då blir det dåligt med Koster imorgon bitti..

Men nu börjar jag bli vrålhungrig! Så jag måste fort som fan komma mig ut i skogen på min morgonprommis (den görs INNAN frulle ;))

Jaja, då var det bara att sätta igång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback