Första dagen i Juni..

...Och fram tills för två timmar sedan hade denna information fullkomligt gått förbi mig. Egentligen spelar det väl ingen större roll, men det roliga är att jag lämnade in Laborationen i Diffdig idag, och på framsidan (som jag helt glömt bort att göra igår) skrev jag då den 31. Maj, 2006. haha. inte för att jag tror det kommer spela någon roll. Per är inte där ändå, så han har för fasen ingen aning.

Dessutom har jag fått veta hur mitt skolår kommer se ut idag! Jag börjar på patientkliniken i November, och innan det har jag "ledigt". dvs, jag ska försöka fylla en del ut av tiden med praktik, men man kommer ändå inte ha praktik hela tiden där, så jag får ganska så långt sommarlov i år...Lite panik får jag inför det faktiskt...Jag tycker det är lite tråkigt att vi inte ska ses så mycket mer i utbildningen...från och med nu ser man bara en fjärdedel av klassen genom halva året...Inte så himla mycket lektionstid har vi heller! dessutom kommer vi ju säkert tappa mycket av kontakten med resten av skolan....man kommer inte vara där så mycket mer, och kommer därmed inte umgås så mycket med de andra klasserna längre...Separationsångest helt enkelt! Jag har förståelse för vad Urban menade med det. Och tänka sig, Urban och Frida kommer vara på den andra gruppen nästa år! Jag kommer nästan inte se de alls! :( Men jag har Helena och Mimmi i min grupp.. :) Tack Gode Gud för att vi bor så nära. Man kommer vara mycket mer tacksam för tacokvällarna numera :) 


Kommentarer
Postat av: urban

Hjärtat !
Vi äta taco 4 dar i veckan !!!!
Puss och kram !

2006-06-03 @ 15:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback