Jaha ja....

Då sitter man alltså här..inomhus...en dag som denna..med vackert väder...men plugga bör man, annars dör man...har jag hört någon stans..Men citron sorbéten smakar ljuvligt!

Egentligen vill jag bara ut och njuta i solen! gå hand i hand och bara vara...Inget är bättre en dag som denna..

För de som undrar hur min roll som barnflicka/tjej/kvinna/tant/dam (eller vad ni nu skulle karakterisera mig som) gick idag, kan jag säga så här; Så fort Pernilla lämnade huset, grät hon länge och väl...till slut bara lät jag henne gråta sig i sömn...stackars lilla flickbarnet! Hon trodde väl att Mamma övergivit henne och att jag var det monstret hon skulle behöva leva med i all evighet! haha...Även sen när Pernilla kom tillbaka, fick jag inte ens hålla i henne utan att hon fick panik och började skrika..Jaja...Ingen succé! ;) Men det var roligt i vilket fall som helst! Det bara förstarkade min tro om att jag inte vill ha barn för jag är typ 35. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback