Kära Dagbok

I går var jag inte särskilt sugen på att plugga. Dessutom var jag trött, väldigt trött....
Jag tyckte den absolut bästa medicinen var att åka med Micke på hojen och kolla in en bio..
Det visade sig vara helt rätt. Skönt, trevligt, avslappnande.

I dag ska jag sitta barnvakt för lilla Aisling (om det nu är så det stavas?). Hon är så fin! Ser fram emot det faktiskt. Hon kanske sover det mesta av tiden, så jag tar med mig rehab-kompendierna som jag kan kolla igenom. Det blir en trevlig förmiddag! Sedan kommer Pernilla tillbaka vid 13, och då får jag lunch! :)

Har någon annan tittat ut och upptäckt vilket fantastiskt väder vi har idag? Det är helt underbart...
Hoppast sommaren är på väg för gott den här gången...Det vore skönare än skönast! Faktiskt.

Dessutom kom Micke med Glass till mig igår! En alldeles rysande smarrig Citron Sorbét hade han med sig, från Glassfabriken på Kungsholmen...Gott, gott, gott.....

Önskar alla en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback