Rastlös i sommarsolen..

Mina vänner här i Fr.stad är upptagna idag...Och jag är uttråkad. Hade tänkt att jag skulle sola lite och läsa i en bok. Dock är jag hemma hos min pappa, och här har han alltid saker man kan göra. Gårdagen och dagen idag går på; "jag tänkte vi skulle..". Så igår var jag i Sverige, hjälpte honom att röja garaget och sedan rymde jag till mamma på kvällen. Promenerade upp till Stina, åt choklad och såg på tv med henne hela kvällen. Idag vaknade jag i mammas tomma lägenhet (hon jobbar), och tänkte att jag nu iaf kunde få frid att göra som jag ville, dvs ligga i solen och slappa...Då blev jag givetvis väldigt sällskapssjuk, så jag åkte hem till pappa ändå. Och nu sitter jag alltså här och lyssnar till "BLA BLA BLA BLA BLA". Det blir inget solande på mig idag, för han har bestämt att vi ska köra och köpa en grej.
Jag får se sakerna från den positiva sidan; Det blir nog ingen hudcancer på mig detta året iaf. haha. Dessutom får jag försöka vara så positiv som möjlig, han åker ju trots allt till Thailand imorgon och blir borta hela sommaren. Nais!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback