Sista semesterdagen...

Detta har varit en relativt trevlig dag. Åkte med Mamma och syster till Svinesund (svenska gränsen) och handlade mat och lite annat. Köpte en söt liten sommartröja på indiska samt tre par nya örhängen och en läppglans. trefvligt, som Helena ville sagt. På vägen hem fick Mamma för sig att vi skulle köra en annan väg därför att den ju måste vara kortare. Jaha ja, det tog bara ung. 25 minuter extra.
Kvällen har jag spenderat med tre goda vänner på en uteservering med öspös regnväder..Det var jättetrevligt...Hos de kan man vädra ut alla frustrationer...Hoppast verkligen det regnar ifrån sig nu innan vi åker på Koster. Då vill jag ha fantastiskt solsken HELA tiden. Det vore kanon. Jag tycker vi förtjänar det faktiskt...

I morgon är det fönsterputs och nya gardiner som gäller hos Farmor. Dessutom ska jag jobba min första dag på akuten kl. 14-21.30. Hoppast det blir roligt...

Suck, suck suck...känner mig allmänt premenstruell och förvirrad och konstig om dagarna....Har ju ett något stort beslut framför mig som inte är så lätt..Jag vinglar mellan ena ytterpunktet till det andra...Har förlorat mitt inre kompass känns det som...Vet inte längre vad som är rätt eller fel. Jag önskar bara jag kunde ta ett val och stå för det, även om det kanske innebär att jag väljer något som känns fel för en annan. Jag tror att 9 dagar på Koster kommer göra gott. Jag hoppast det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback