Snart hejdå till Stockholm..

Igår tog jag farväl med min lägenhet, sedan mina klasskompisar på avslutningsfesten. Och imorgon är det farväl till Micke och Stockholm...
Känns lite konstigt att lämna det som nu är hem för min del...Det var faktiskt lite jobbigt att lämna lägenheten igår...kände mig lite upprörd..Jobbigt var det definitivt inatt då jag var supertrött och bara ville sätta mig på tunnelbanan i 7 minuter och sedan vara hemma...Men nej! en timme och en kvart satt jag på bussen till märsta..Även om Stockholm nu är mitt hem, har jag inget hem här förrens 1.september. Så hem till Fredrikstad bär det imorgon. Ska bli skönt å komma bort. Detta året har varit häftigt från september tills nu på personligt plan. Något har hänt i princip hela tiden. Sommaren kommer nog ge mig möjligheten att smälta allt som hänt och hjälpa mig att ta reda på vad jag vill.

Nästa gång jag skriver är jag kanske i Fredrikstad. Vet ännu inte när jag åker imorgon. Helst vore ju morgonen bra, men jag orkar inte stressa imorgon bitti. att sitta på bussen mitt på dan är jobbigt det också. Om jag ska bussa, vill jag helst ta nattbussen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback