Sommaren e här...

...och förhoppningsvis för gott denna gång....
Det har verkligen varit en helt underbar dag! Först pluggade jag nästan fyra timmar, sedan kom Micke på överraskningsbesök, och en mysig kram var precis det jag behövde just då...Så underbart härligt...Dessutom åkte vi lite med hans blåa skönhet...Vilken frihetskänsla!!

Ikväll har jag träffat Susanne. Vi promenerade vid vattnet till Fridhemsplan. Där satte vi oss på en trevlig skotte-pub, drack öl, åt god mat, snackade skit, snackade alvar, och skrattade en hel jäkla massa i fyra timmar...Helt enkelt en fantastisk bra dag!

Om jag ändå vore lika avslappnad och kreativ på måndag och onsdag som jag känner mig nu. Då skulle jag ta mig fan "knock their boots off" på prekliniska! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback