Trötter..

Jaha ja..då var första dagen på jobbet över..Det gick bra. De första tre timmarna gick jäkligt snabbt eftersom att det var så mycket att göra, men sedan lugnade det ner sig..så jag snek åt mig en 45minuters matrast (istället för mina lagliga 20minuter..muahaha...)...Sedan lotsades jag göra en massa nyttigt medan jeg egentligen inte gjorde något nyttigt överhuvudtaget, utan åt godis och kollade fotbolls-vm. Men jag har iaf rört på mig minst 5 timmar idag bara på jobbet! :D Så jag kanske gjort upp för mig det godiset jag åt på jobbet, samt chokladen och cheeze doodles som jag åt hos Hilde efter jobbet, samt också den mörka 85% chokladen jag precis stoppat i mig två bitar av. tihi....vilken självrättvisa jag har!

Jag saknar något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback