Sömn gör gott för själen!

Jag funderar på om sömn och meditation är bästa förberedelsen inför prekliniska. Man blir lugn, avslappnad och pigg. Och framför allt, man blir positivt inställd! Tänka sig att gå in till prekliniska och vara cool-lugn med en tro att man kan? Jag tror man skulle klara sig bra på tentan bara pga det, även om man egentligen inte kan så mycket som man borde.

För de av er som låter er påverkas av vad jag just skrivit, så ska ni veta att jag precis vaknade efter en timmes sovande när jag egentligen borde ha läst om differentialdiagnostik i höften. Alltså; detta är mitt sätt att försvara för mig själv varför det var helt ok att sova och icke plugga. som jag borde ha gjort.

Hade en relativt "sjuklig" dröm inatt. En dröm som jag inte ens vågar beskriva här då jag tror att vissas uppfatning av mig skulle ändras dramatiskt. Arrogant? jag? eh..*host*..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback