Soptunne-trenden fortsätter!

Jag hövlar i mig allt som råkar komma i min väg om dagarna. Konstant äter jag nånting!
Begräpp som "lagom" och "måttligt" verkar ha raderats ur mitt huvuds hårddisk.
Mästadels av tiden känner jag mig som en stoppad korv som kommer spricka i vilken sekund som helst!
Detta kan bara inte fortsätta (säger jag medan jag sitter här och trycker in gula, äckliga, alldeles för söta godisbananer)! Om jag råkar inte äta något på en timme är det för att jag är för mätt. Det är tragiskt!
Min "gravida" mage fortsätter att växa i takt med en mamma som väntar trillingar..
Allt mer går jag till affären och köper skräpmat enbart i syftet för att trycka i mig.

Jag är rädd. Jag kommer svälla upp till den ballong jag var innan om jag inte hejdar mig snart... pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback